سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]

جمکران


کاپیتان سیتی در بازی بزرگداشتش غایب بود!


 

  • کاپیتان سیتی در بازی بزرگداشتش غایب بود!
     ،
    بازی بزرگداشت وینسنت کمپانی، کاپیتان سابق منچسترسیتی که در تابستان امسال پس از 11 فصل حضور در این باشگاه به اندرلخت بازگشت در ورزشگاه اتحاد برگزار شد.
    اخبار ورزشی- در این بازی که بین اسطوره‌های منچسترسیتی و تیم منتخب ستارگان لیگ برتر انگلیس برگزار شد، تساوی 2-2 رقم خورد. جالب اینکه کمپانی به دلیل مصدومیت فرصت بازی پیدا نکرد و در پایان رقابت با حضور در زمین مورد تجلیل قرار گرفت.
    در تیم ستارگان سیتی، هارت، زابالتا، لسکات، توره، دی‌یانگ، آیرلند، نصری، سیلوا، آگوئرو، پتروف و رایت فیلیپس با مربیگری گواردیولا به میدان رفتند و ترکیب تیم منتخب ستارگان لیگ برتر انگلیس از فان‌درسار، کریک، کول، نویل، کرگر، اسکولز، گیگز، بات، آرتتا، فان‌پرسی و رابی کین با مربیگری روبرتو مارتینس تشکیل شد.
    پتروف در دقیقه 2 و بنجانی در دقیقه 90 برای منچسترسیتی و کین در دقیقه 30 و فان‌پرسی در دقیقه 48 برای تیم منتخب لیگ برتر انگلیس گلزنی کردند. 51 هزار و 602 نفر از این بازی ورزشگاه «اتحاد» در شهر منچستر دیدن کردند.

    کاپیتان سیتی در بازی بزرگداشتش غایب بود!

    کاپیتان سیتی در بازی بزرگداشتش غایب بود!



محمد ::: پنج شنبه 98/6/21::: ساعت 10:52 صبح


تیم ملی ایران به هنگ کنگ رسید/ جزئیات برنامه شاگردان ویلموتس


 

  • تیم ملی ایران به هنگ کنگ رسید/ جزئیات برنامه شاگردان ویلموتس
     ،

    تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک کرده بود، ظهر امروز (به وقت تهران) وارد این کشور شد.

    اخبار ورزشی- تیم ملی فردا نخستین تمرین خود را در هنگ گنگ انجام خواهد داد. طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، این تمرین در زمین ورزشگاه تسینگ یی انجام می شود.

    فاصله بین هتل محل اقامت و زمین تمرین تیم حدود 35 دقیقه است.

    تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ ساعت 17 روز سه شنبه هفته بعد در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف هم خواهند رفت.



محمد ::: پنج شنبه 98/6/14::: ساعت 2:38 عصر


آمریکا اگر خواستار گفتگو است باید به تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران پایان دهد


 

  • آمریکا اگر خواستار گفتگو است باید به تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران پایان دهد
     ،

    محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی امروز پنجشنبه تاکید کرد: آمریکا باید به توافق هسته‌ای 2015 احترام بگذارد و تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران را پایان دهد، اگر خواستار مذاکره و گفتگو است.

    اخبار سیاسی- ظریف در جمع خبرنگاران در کوالالامپور تصریح کرد: ایالات متحده در حال جنگ اقتصادی علیه مردم ایران است و ما نمی‌توانیم با آمریکا تعامل داشته باشیم آن هم تا زمانی که ایالات متحده تحمیل جنگ و تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران را متوقف نکند.

    وی افزود: بنابراین اگر آنها خواستار مذاکره و گفتگو هستند، باید به توافق هسته‌ای احترام بگذارند. ایران خواستار نشست و دیدار با مقام‌های آمریکایی آن هم به خاطر برپایی صرف یک نشست نیست. ما خواستار دیدار و گفتگو هستیم به شرطی که نتیجه‌ای به همراه داشته باشد.

    ترامپ اخیرا مدعی شده است که خواستار دیدار با حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران است. روحانی نیز تاکید کرده است که تا زمانی که آمریکا تحریم‌ها را لغو نکند، تهران حاضر به گفتگو نخواهد بود.



محمد ::: پنج شنبه 98/6/7::: ساعت 11:59 صبح


«رضا صادقی» در پی سقوط از پله‌ها زیر تیغ جراحی رفت


 

  • «رضا صادقی» در پی سقوط از پله‌ها زیر تیغ جراحی رفت
     ،

    علی جعفری مدیر برنامه رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ، با اشاره به آسیب دیدگی این هنرمند گفت: متاسفانه رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، دیروز از پله‌ها سقوط کرد و دچار آسیب دیدگی شد.

    اخبار چهره ها _ وی افزود: امروز عمل جراحی روی پای او انجام و برای او پلاتین گذاشته  شد. به نظر می رسد به دلیل آسیب دیدگی و جراحی سنگین، این هنرمند دوره نقاهت طولانی مدتی را بگذراند.

     



محمد ::: دوشنبه 98/6/4::: ساعت 3:5 عصر


اوضاع به‌کام لژیونر‌های ایرانی در رقابت‌های اروپایی


 

  • اوضاع به‌کام لژیونر‌های ایرانی در رقابت‌های اروپایی
     ،

     در هفته ای که گذشت دور رفت مرحله آخر رقابت های پلی‌آ لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار شد و در جریان بازی های تیم های مختلف، لژیونرهای ایرانی نیز همراه با تیم های شان به مصاف رقبا رفتند. از کاوه رضایی که همراه با بروژ در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد تا میلاد محمدی و مجید حسینی که به ترتیب همراه با خنت و ترابوزان اسپور برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش می کنند.

    اخبار ورزشی- تیم فوتبال بروژ که در بازی سه شنبه شب کاوه رضایی را روی نیمکت داشت مقابل لاسک به برتری ارزشمند خارج از خانه رسید و کارش در بازی برگشت برای صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا راحت تر است. ترابوزان اسپور و خنت هم به ترتیب مقابل آاک آتن و ریکا پیروز شدند تا در بازی برگشت کار راحت تری برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ اروپا داشته باشند. با این حساب می توان گفت که به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هر سه این لژیونرها در رقابت های اروپایی این فصل هم حضور داشته باشند.



محمد ::: شنبه 98/6/2::: ساعت 10:14 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :23899
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<